loading...
در جستجوی کار
آخرین ارسال های انجمن
نیما بازدید : 213 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (4)
 

 بعد اون دختر خانوم که حالش جا اومد ما رو دعوت کرد بریم خونشون تا یه آبی شربتی نوشابه ای دوغی چیزی بده ما بوخوریم

حمید هم از خدا خواسته قبول کرد هر چه قدر گفتم زشته بریم خونه مردم چی کار گوش نکرد که نکرد

گفت توی سر من ضربه خورده می خوان از دلم در بیارن تو اگه دوست نداری نیا

بعد از مدت ها یه نفر پیدا شده می خواد از دل ما با اب میوه  در بیاره تو می خوای مانع بشی؟

حسودی دیگه.به محبوبیت من حسودی می کنی

با اینکه راضی نبودم ولی منم باهاش رفتم تا یه وقت حمید خرابکاری نکنه

 یه اقای حدودا 50 ساله اومد  استقبال ما    و به ترکی می گفت خوش گلمیسیز

دیگه ما این قدر .ترکی بلد بودیم..جواب دادیم و  گفتیم.چوخ ممنون.

رفتیم تو..یه حیاط خیلی نقلی و قشنگ  هم داشتن معلوم بود خیلی خوش سلیقن

داشتم توی باغچشون رو نگاه می کردم که حمید گفت نیما بیل می خوای ؟

بیل؟ واسه چی؟

اینجور ی که تو داری تو باغچه رو نگاه می کنی احتمالا هوس کردی باغچشون رو بیل بزنی

تعارف نکناا بیل هست

خواستم یکی بکوبونم تو سر حمید ولی گفتم زشته خونه مردمه.

اون اقا کلی ما رو تحویل گرفت و ما رفتیم تو خونه و اونا هم رفتن تو اشپز خونه.بعد از مدتی صدای خندشون بلند شد.فکر کنم جریان رو واسشون تعریف کرده بود

حمید اروم گفت: نیما اینا به ریش به تو می خندنا

.همین کارا می کنن دختراشون لوس میشن دیگه

زده بچه با شخصیت و جنتلمن  مردم رو ناکار کرده.دریغ از یه کلمه توپ و تشر

بهش گفتم حقته.با نیش باز میری جلو دختر مردم هر کس دیگه هم بود می زد تو سرت

چیزی بگی از خونه می ندازمت بیرونا اگه من نبودم توام الان اینجا نبودی اصلا تو برو به تحقیق برس

من اینجا هستم از دلم که در اومد میام پیش تو

به کل قضیه تحقیق رو یادم رفته بود.گفتم می مونم تا خرابکاری نکنی.بعدا میرم  دنبال تحقیق

بابای دختره اومد از من و حمید معذرت خواهی کرد. و گفت می دونید که جامعه خراب شده رفتار دختر من خیلی طبیعی بوده و البته غیر ارادی

حمید اروم در گوشم گفت: اگه طبیعی اینه پس غیر طبیعی رو خدا به دادمون برسه

بعد رو کرد به طرف پدر دختره و گفت:

 خواهش ایلیریم .اره جامعه خیلی خرابه بازم خوبه دختر شما با کیف کوبوند تو سر ما..اگه کس دیگه بود حتما یه چاقویی چیزی فرو می کرد تو شیکم ما..یه وقت دعواش نکنیدا.گناه داره روحیش حساسه

بابای دختره هم فکر می کرد حمید داره جدی میگه.گفت:نه کی دلش میاد دختر بابا رو دعوا کنه.

حمید اروم به من گفت :نیما فکر کنم اخرش تو مقصر شناخته میشی گفتم.چرامن؟

گفت من که سرم ضربه شدیدی خورده شاید فراموشی هم بگیرم اوشون منظورش همون دختره بود

بهش استرس وارد شده این وسط تنها کسی که هیچ ضربه ای اعم از روحی جسمی جانی مالی نخورده توئی پس نتیجه می گیریم تو مقصری

میگم من شانس ندارما همیشه هر اتفاقی می افته اخرش می ندازن تو کاسه من.

بابای دختره  گفت :بويرون مشغول اولون

که حمید شروع کرد میوه خوردن اروم بهش گفتم تو مگه ترکی بلدی؟

گفت اختیار داری من تموم زبان های دنیا رو بلدم.

گفتم اره حتما هم از منشی ها یاد گرفتی

گفت از تو که هیچی بلد نیستی خیلی بهتره.من حد اقل از منشی ها چیزا مفید یاد گرفتم

چیزا مفید یاد دادم.بهش میگن تبادل فرهنگی

 حرفا گنده گنده می زنی بیچاره اونایی که از تو چیز فرهنگی یاد گرفتن

مشغول خوردن شدیم..ابمیوه.شربت نوشابه همه چی بود.جز دوغ میوه هم از همه نوع

حمید می گفت نیما بوخور اینا رو از برکت کله من داری.کله با برکت به این می گن

زشته خجالت بکش.فکر می کنن از قحطی اومدی

می خوردیم و گاهی هم حرف می زدیم بحثایی در مورد جوانان و مشکلات جوانان بیکاری

 حمید پرسید ببخشید اقای ..اونم گفت جلوه هستم.بهرام جلوه

من و حمید یه لحظه مات و مبهوت به هم نگاه کردیم.اخه یعنی چی؟ چه طور ممکنه؟

ما باید بیایم خونه بابای همون کسی که داریم راجع بهش تحقیق می کنیم؟



این داستان ادامه دارد...

.......

کارت شارژ بخرید چون فعلا این تنها منبع درآمد جیب مبارک ما است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط APTHJAsiLz در تاریخ 1348/10/11 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

6pkuCi , [url=http://ubjkgfryahtp.com/]ubjkgfryahtp[/url], [link=http://tzptkkaeoequ.com/]tzptkkaeoequ[/link], http://ybggnhkryekp.com/

این نظر توسط xgbzZYiucQa در تاریخ 1348/10/11 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

VaqAPO oyqakvovxxgh

این نظر توسط InTTGOvrjIhaW در تاریخ 1348/10/11 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

e2oDHX qgepjxtlzqmd

این نظر توسط svqBYuoLpemgu در تاریخ 1348/10/11 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

Always a good job right here. Keep rolling on thuogrh.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 228
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 13,857